Середа, 4 травня 

Мої любі, чекаю ваші готові завдання на Viber.Чекаю вас, мої розумнички о 10:00 на онлайн-урок. Посилання надіслала у Viber.

1.Українська мова 

Тема уроку: Цікаві завдання

Мета: пригадати матеріал попередніх занять.

Повторимо вивчене!!!
Завдання : письмово опрацювати картку самостійної роботи і надіслати мені на Viber готове завдання.

2.Математика

Тема уроку: Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами.

Мета: навчитись ділити на двоцифрові числа.

Працюємо з підручником с. 118.

Завдання: Опрацювати завдання 1,2 на с.118 усно.

Письмово виконати в зошиті завдання 3,4 на с.118



3.Інформатика
1 і 2 група дивимось блог Полонської Алли Олександрівниhttps://urokinformatiku.blogspot.com/p/3_9.html

4.Читання

Тема уроку: Пізнавальні тексти з творчими завданнями

Мета: розвиток читацьких здібностей учнів.


Завдання: уважно прочитати повчальне оповідання, письмово в зошиті або на окремому листочку відповісти на запитання, подані в другому слайді і надіслати мені свою роботу на Viber.

5.Я досліджую світ  

Тема уроку: Якою має бути поведінка в закладах культури?

Мета: ознайомитись з правилами поведінки в закладах культури.



Завдання: перегляньте уважно відео, оберіть для себе правильну модель поведінки.

Поведінка у громадських місцях!

https://www.youtube.com/watch?v=uGaIJUMHPmA

Комментариев нет:

Отправить комментарий

13 вересня Бесіда з  БЖ щодо запобігання насильству в сім’ї та жорстокого поводження в сім’ї. Щороку з 25 листопада до 10 грудня відбуваєтьс...