Середа, 16 лютого
Сьогодні я чекаю вас в Zoom, посилання надала у Viber.
1)Українська мова
Тема: Розпізнавання числівників
Мета: сьогодні ми продовжуємо вивчати числівники.
Опрацюйте слайди усно 
Письмово: напишіть розповідь "Мій друг або подруга"
За поданим планом
1)Ім'я мого друга.
2)Вік мого друга.
3)Позитивні якості друга.
4)Що вас поєднує з другом(друзі, школа, двір)?
5)Які у вас загальні інтереси?
6) Гарні спогади ( історія відпочинку, весела історія або гарний вчинок який поєднує тебе з другом)
Обсяг роботи- до 1 сторінки
2)Математика
Тема: Додаємо і віднімаємо числа двома способами
Мета: сьогодні ми навчимось додавати і віднімати числа двома способами.
Згадай попередній матеріал і потренуйся https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/porozriadne-vidnimannia-chysel-u-mezhakh-100
Опрацюємо усно с.51:
Завдання 1 Закінчи обчислення
Опрацюємо письмово с.51:
Завдання 2,3 Знайди значення виразів і розв'яжи задачу.
Спробуйте свої сили:
Завдання 4 с.51 (за бажанням)
Трошки перепочиньте і виконайте фізкультхвилинку
3)Інформатика 1 група дивимось блог Полонської Алли Олександрівниhttps://urokinformatiku.blogspot.com/p/3_9.html
2 група дивимось блог Димитрова Олександра Володимировича
4)ЯДС + Читання
Тема: Птахи
Мета: ми продовжуємо отримувати цікаві знання про птахів.
Прочитайте повчальну казку Василя Сухомлинського про птахів.
Що посієш, те й пожнеш

Одного разу до нас прилетіли голуб і голубка. Сіли на ґанку та й воркочуть. Ніби дивляться на мене й щось просять.

Я поліз на дах, відчинив маленьке віконце. Голуби заховалися в нього. Я виніс їм зерна, вони поклювали й знову сховались у віконці.

Наступного ранку я знову погодував їх і поставив коритце з водою. А потім було так — коли погодую, а коли й забуду.

Більше було таких днів, що я забував погодувати голубів. Вони сидять на ґанку, дивляться на мене, а я все кудись поспішаю. Коли це йду, а голуб летить наді мною, немов збирається на плече мені сісти. Я думав, що голуб грається. І не догадався, що йому їсти хочеться.

А то якось уранці бачу — голуби сидять на подвір’ї в сусідів, а маленька дівчинка Оля годує їх. А батько ставить на стовпі маленьку хатку — голубник. Боляче мені стало. Кликав я голубів, кликав, але вони більше до мене не прилетіли.

Поселилися в голубнику. Оля щодня годує їх — і вранці, й увечері. Вони полюбили дівчинку: сідають їй на плечі, даються в руки.

Що посієш, те й пожнеш, — говорить наше українське прислів’я. Посіяв байдужість — пожав зневагу. Птахи зневажають тих, хто байдужий до них. 

Аналіз твору:

1)Хто є героями твору?

2)Про яких птахів розповідається в творі?

3)Що вчинив хлопчик, що до нього більш не прилітали птахи?

4)Як вчинила дівчинка Оля ?

5)ЯДС
Тема: Чому птахи влітку перестають співати?
Мета: сьогодні ми розширимо свої знання з теми "Птахи"
Опрацюй усно с.99-100





Відпочинь і послухай спів різних пташок. Шум вітру і спів птахів у лісі


Комментариев нет:

Отправить комментарий

  П'ятниця, 20 вересня Виховна година Тема:  21 вересня-Міжнародний день миру Мета:  дізнатись більше про Міжнародний день миру, особлив...